Meie kaks , oh sa raks+ 6ndasse klassi mineja :)

Eelmisel aastal, kui Gabriel alustas Hangzhous 5ndat klassi, olin ma kusagil ara.. Vist Eestis arvan ma. Ja nii Nick ning Gabriel siis pididki kahekesi Uut kooli avastama nadalakese. Kui ma lopuks Hangzhousse joudsin, Ei teadnud ma kedagi, Koolis oli juba orientatsioon ara olnud, ja mul polnud orna aimugi mis kus keegi kellega ja kuhu… Mul laks kusagil kuu aega enne , kui ma hakkasin ennast Gabrieli kooli juures mugavalt tundma. Canada kooli juures ei juhtunud seda aga kunagi. MA ei tea seni ajani mis olid opetajate nimed, kes olid ase direktorid jne….

Tana oli samuti Gabrieli koolis pisike kooli eelne orientatsioon, kus opilased said oma klassiruumid yle vaadata, et siis homme– 16 August, Esimesel koolipaeval, koik oma klassid kiiresti yles leiaks. KOhtusime ka Gabrieli Klassi juhatajaga. Taaskord vaga asjalik ning tore mees opetaja. Californias polnud Gabrielil mitte yhtegi kokkupuudet mees opetajatega, kuid nyyd juba teist aastat jarjest. :) Mulle taitsa meeldib. Mis aga sel aastal on teisiti. Kui Eelmisel aastal toimus koolitoo peamiselt yhes klassis, siis sel aastal peab ta klassist klassi jooksma. Yhesonaga, ta peab vaga organiseeritud olema. Kuid Gabrieli teades, kaotab ta arvatavasti isegi oma pea ara.. Tal lihtsalt puuduvad omadused asju organiseerida.. Ta on yks eriline kompott minust ja Nickist. Ta isegi ei maleta seda, kuhu ta pani oma pliiatsi, mida ta ikka veel kaes hoiab….. haha:)

Noh, nagime siis klassi ara, kohtusime ka opilastega kes suvel OI KUI PIKAKS olid kasvanud. Onneks on sel aastal Gabrieli klassis vaid 3 uut opilast. Yhesonaga, KOIK TA SOBRAD ON TAGASI. Rahvusvahelise kooli miinus on see, et tavaliselt opilased iga kahe aasta tagant vahetuvad valja. ME juhtusime Hangzhousse kolima just siis, kui kolis ka terve 5’s klass… Kuid me juba teame, et jargmisel aastal kolib kusagil 6 opilast tagasi usasse/ Soome/ itaaliasse/ saksa…. Kahju.. VAGA , vaga kahju :( Kindlasti lisandub terve trobikond teisi toredaid opilasi, aga ikkagi…

Mul aga hakkab taaskord “puhkus”. Kindlasti lahen tagasi Kooli et hakata oppima hiina keelt – Yldse ei TAHA, aga pean, yritan taaskord aktiivselt Gabrieli kooli juurest tegutseda, ning paar pisikest projekti on veel kasil, mis mind paris busy peakdis pikka aega hoidma… Aga nendest siis kui aeg on oige :)

..

Lisa kommentaar

